آموزش سئو

مزایای سئو سایت پزشکی و افزایش چشمگیر بیماران مطب – به همراه نکات طلایی

مزایای سئو سایت پزشکی, مزایای سئو, سئو سایت پزشکی, seo سایت, رویا وردپرس
مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

مزایای سئو سایت پزشکی

در این مقاله در مورد مزایای سئو سایت پزشکی و راهکارهایی که می توانید. برای افزایش بازدید سایت پزشکی خود انجام دهید صحبت میکنیم.

یک وب سایت پزشکی یا مراقبت های بهداشتی باعث تسهیل ارتباط با بیماران و در نتیجه افزایش بازدید آنها می شود.

از طرفی اگر بیماران نتوانند وب سایت شما را به صورت آنلاین بیابند موضوع بالا معنای کمتری می یابد. برای اینکه بتوانید وب سایت پزشکی خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دهید به بهینه سازی سئو سایت پزشکی نیاز دارید.

سئو مخفف بهینه سازی برای موتور جستجو است و به هنر و علم صعود به نتایج بالای جستجوی ارگانیک در گوگل؛ و سایر موتورهای جستجو اشاره دارد.
استراتژی بهینه سازی سایت پزشکی نیازمند صرف وقت، پول و یا هر دو است.

همینطور، مستلزم تمرکز بیوقفه و تلاش همه جانبه است. به کمک نکات طلایی زیر می توانید سئو سایت خود را ارتقا داده و به افزایش بازدید سایت پزشکی خود کمک کنید.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

مزایای سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو یک تاکتیک جذاب بازاریابی است که میتواند منجر به افزایش ترافیک و جذب بیماران جدید به فعالیت های درمانی شما شود.

علاوه بر این مطالعات نشان داده که سئو سایت پزشکی نسبت به تکنیک های سنتی بازاریابی. مانند تلویزیون و تبلیغات چاپی بازگشت سرمایه بیشتری به همراه دارد.

از جمله مزایای سئو سایت پزشکی رویت بیشتر وب سایت در موتور جستجو. برندسازی، کسب شهرت و بازگشت سرمایه بالا است.

صرف نظر از اندازه و تخصص فعالیت های پزشکی، بهینه سازی سایت پزشکی کلید اصلی جذب بیماران جدید است.

در توضیحات تکمیلی زیر با مزایای سئو سایت پزشکی بیشتر آشنا می شوید:

۱- افزایش قابلیت رویت

به کمک سئو در طراحی سایت پزشکی خود می توانید در صدر نتایج موتور جستجوی گوگل قرار گیرید. به این صورت زمانی که افراد مسائل و موارد پزشکی خود را سرچ می کنند شما را در بالای صفحه مشاهده می کنند. قرار گرفتن در رتبه های بالا شما را در معرض دید بیماران بالقوه زیادی قرار می دهد. گوگل اولین موتور جستجوی جهانی است و کاربران به آن اعتماد زیادی دارند. بنابراین زمانی که در بالای صفحه ظاهر می شوید به این معنی است که بیماران و کاربران دیگر نیز به شما اعتماد می کنند.

۲- بهبود اعتبار

بیشتر بیماران از کلمات کلیدی که وارد موتور جستجو میکنند یادداشت ذهنی دارند. در ذهن این بیماران رتبه بندی سایت شما رای اعتمادی برای آنان است. آنها احساس میکنند اگر گوگل به سایت پزشکی شما اعتماد دارد پس آنها نیز می توانند اعتماد کنند. شاید در ابتدا این موضوع را درک نکنند اما رتبهبندی بالاتر باعث می شود که فعالیت شما از نظر آنها معتبرتر باشد. بهبود اعتبار یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی است.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

بهینه سازی سایت پزشکی

۳- کاهش هزینه های به دست آوردن بیمار

به دست آوردن بیماران جدید یکی از اهداف بازاریابی شما است. با این حال افزایش شمار بیماران جدید میتواند برای شما نسبت به هزینهای که آنها برای خدمات پرداخت میکنند بیشتر باشد. به کمک بهینه سازی سایت پزشکی و تکنیک های سئو می توانید بودجه کلی بازاریابی خود را کاهش دهید، زیرا استراتژی های بازاریابی دیجیتال کمتر از دیگر اشکال تبلیغاتی هزینهبر هستند.

این بدین معنی است که شما می توانید سریع تر و با هزینه کمتر بیماران جدید جذب کنید. با کاهش هزینه های بازاریابی می توانید در حوزه های دیگر سرمایه گذاری کنید و وقت خود را در رسیدن به دیگر اهداف خود صرف کنید. بنابراین، کاهش هزینه های بازاریابی یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی است.

۴- افزایش ترافیک

با اینکه ترافیک آنلاین به خودی خود نمیتواند برای شما پولساز باشد. اما آیا شما حاضر هستید مطب خود را در درست مقابل یک میدان مستقر کنید؟ تمامی افرادی که در میدان قدم می زنند، برای شما پول به ارمغان نمی آورند اما برخی از آنها ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند. چنین قیاسی در مورد ترافیک وب سایت نیز صدق می کند. شما میتوانید تلاش خود را جهت جذب مشتریان جدید انجام دهید.

اما بهتر است که کسب و کار خود را در یک خیابان شلوغ انجام دهید تا یک جزیره متروکه. علاوه بر آن بازدید کنندگانی که به وب سایت شما می آیند جزء بیماران بالقوه به حساب می آیند و هنگامی که مسائل خود را جستجو می کردند، شما را یافتند بنابراین به خدمات شما علاقه مند هستند.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

۵- نرخ بازگشت سرمایه بالاتر

یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی این است که نسبت به روشهای تبلیغاتی و بازاریابی دیگر دارای نرخ بالاتر بازگشت سرمایه است. دلیل آن این است که بهینه سازی سایت پزشکی یک استراتژی بازاریابی داخلی است. و به شما امکان می دهد تا برای افرادی که به دنبال خدمات و محصولات مشابه شما هستند بازاریابی کنید. برای اینکه پیام خود را به مخاطب برسانید لازم نیست برنامه تلویزیونی مورد علاقه او را قطع کنید یا یک فضای گران قیمت در مجله یا مقالاتی که آنها می خوانند را اشغال کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی آنها به دنبال خدمات پزشکی هستند در اینترنت حضور داشته باشید. در واقع شما مجبور نیستید مخاطب خود را قانع کنید که خدمات شما را امتحان کند. تنها پیامی که باید شما منتقل کنید این است که شما نسبت به دیگران گزینه بهتری برای بازدید هستید.

۶- مقرون به صرفه بودن

یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی مقرون به صرفه بودن آن است. زیرا بیماران بالقوه ای را هدف میگیرد که در حال حاضر در اینترنت حضور دارند. و در حال جستجوی خدماتی مشابه با خدمات شما هستند. به کمک سئو در طراحی سایت پزشکی خود می توانید نسبت به سایر استراتژیهای سنتی مانند تماس تلفنی در هزینه خود صرفه جویی کنید. با اینکه تماس تلفنی یکی از استراتژیهای به اثبات رسیده بازاریابی است.

اما نرخ تولید مشتری واقعی آن ۶۱ درصد گرانتر از استراتژی های سئو است. علاوه بر این، از آنجا که SEO بیمارانی را هدف قرار می دهد که از قبل در جستجوی خدمات مشابه هستند. میزان بازدید بهتر از سایر تکنیک های بازاریابی است و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

مقرون به صرفه بودن سئو سایت پزشکی

راهکارهای سئو در طراحی سایت پزشکی

همانطور که دیدید مزایای سئو سایت پزشکی متنوع است. شما به کمک بهینه سازی سایت پزشکی خود می توانید ترافیک زیادی جذب کنید. با این حال جذب ترافیک از منابع مختلف به دست می‌آید. ممکن است افراد از طریق رسانه های اجتماعی و یا لینک سایر وب سایت ها، موسسه و یا سازمان شما دست یابند. همچنین تبلیغات می تواند منبع ارزشمندی برای جذب ترافیک باشد.

با این حال بیشتر ترافیک اینترنت احتمالاً از موتور جستجو است و بهینه سازی سایت پزشکی در این زمینه لازم و ضروری است.

 به کمک نکات طلایی زیر نسبت به بهینه سازی سایت پزشکی خود اقدام کنید و با انجام این اقدامات به هدف خود یعنی افزایش بازدید سایت پزشکی و افزایش شمار بیماران و قرار ملاقات ها دست یابید.

بازاریابی محتوا را در آغوش بگیرید

هر روزه افراد از طریق جستجو در موتورهای جستجو به دنبال اطلاعات پزشکی خود هستند. هر کسی به دنبال زندگی سالم تر است، حتی اگر در حال حاضر به دنبال خدمات پزشکی نباشد. از آنجا که موسسه شما خدمات پزشکی ارائه می دهد افرادی که پاسخ سوالات خود را در وب سایت شما مشاهده کنند به طور خودکار سایت شما را یک سایت معتبر می‌دانند، خصوصاً اگر نویسندگان آن پزشکان و پرستاران باشند.

در زیر برخی از موضوعات رایج سلامتی که افراد به صورت آنلاین سرچ می کنند عنوان شده است:

  • مشاوره تغذیه و ورزش
  • مشاوره برای افراد با شرایط خاص پزشکی
  • اطلاعات درباره علائم تشخیص یک بیماری و زمان مراجعه به پزشک
  • جزئیات داروهای جدید و سایر محصولات مرتبط با سلامتی

چرا باید یک موسسه پزشکی پاسخ به این سوالات را به صورت رایگان ارائه دهد؟ ارائه اطلاعات به صورت رایگان بازاریابی محتوا نامیده می شود. بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین مزایای سئو سایت پزشکی است که می تواند منافع بیشماری به همراه آورد از جمله:

بازاریابی محتوا باعث ایجاد آگاهی می شود

برای درک مزایای بازاریابی محتوا به طرز فکر شخصی فکر کنید که در حال جستجوی اطلاعات عنوان شده در قسمت بالا است. به عنوان مثال، شخصی که به دنبال توصیه های رژیم غذایی سالم برای قلب است احتمالاً در حال حاضر به دنبال پزشک نیست، بلکه قصد دارد تا حد ممکن از مراجعه به پزشک خودداری کند. اگر فردی اطلاعات موجود در وب سایت شما را با ارزش و مرتبط بداند ممکن است در صورت نیاز برای مراجعه به مراقبت های پزشکی با موسسه شما تماس بگیرد.

اما اگر وب سایت شما مقاله ای در مورد رژیم غذایی سالم برای قلب نداشته باشد ممکن است آن شخص اصلاً در مورد موسسه شما اطلاعاتی به دست نیاورد تا به شما مراجعه کنند. آگاهی افراد از وجود آنلاین شما یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی است.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

بازاریابی محتوا برای سئو سایت

بازاریابی محتوا منجر به تولید مشتری واقعی می شود

بازاریابی محتوا می تواند طیف پیوستهای از مشتری بالقوه ایجاد کند. هنگامی که افراد اطلاعات وب سایت شما را مطالعه کرده و آن را ارزشمند بدانند ممکن است برای دریافت محتوای جدید ثبت نام کنند و آدرس ایمیل خود را وارد کنند. چنین افرادی به دنبال مشاوره و ارزش بیشتر از طرف سازمان شما هستند و در صورت نیاز به خدمات پزشکی، شما را انتخاب می کنند.

بازاریابی محتوا باعث ایجاد لینک های ورودی می شود

یکی از مزایای سئو سایت پزشکی دریافت لینک از وب سایت های معتبر است. گوگل هنگام تعیین اعتبار و قابلیت اطمینان یک سایت، لینک های ورودی وب سایت را در نظر میگیرد. اگر دو سایت در موقعیت یکسانی قرار داشته باشند، سایتی که دارای لینک های ورودی بیشتری است در رتبههای بالاتر نتایج جستجو ظاهر می شود. برای دستیابی به این رتبه، وب سایت پزشکی شما به تعداد زیاد لینک های ورودی نیاز دارد.

خرید لینک از وب سایت های دیگر خلاف دستورالعمل های گوگل است. شما باید این لینک ها را به طور طبیعی بدست آورید. بهترین روش برای بدست آوردن لینک ارگانیک تهیه محتوا برای وبلاگ نویسان و مالکان وب سایت های معتبر است. در این زمینه آنها باید اطلاعات شما را برای اشتراک با خوانندگان دیگر به اندازه کافی ارزشمند بدانند تا محتوای شما را پست کرده و یک لینک برای شما ایجاد کنند.

سئو محلی را در اولویت قرار دهید

انتشار محتوای پزشکی آموزنده یک روش عالی برای جذب ترافیک موتورهای جستجو و افزایش بازدید سایت پزشکی است. اما بازدید کنندگان وب سایت اگر از محل ارائه خدمات شما دور باشند اهمیت کمتری برای آن قائل هستند. برای دریافت ترافیک محلی بیشتر باید وب سایت خود را برای جستجو های محلی بهینه کنید. سئو محلی یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی است.

برای انجام این کار در Google My Business ثبت نام کنید تا گوگل موقعیت موسسه شما را ثبت کند. یک پروفایل ایجاد کنید و اطلاعات آن را به طور کامل تکمیل کنید. پروفایل Google My Business به طور رسمی موقعیت، ساعت خدمت رسانی، اطلاعات تماس و غیره شما را برای کاربران اینترنت ثبت می کند. ارائه اطلاعات به گوگل می تواند به بهبود رتبه بندی شما برای جستجوی محلی کمک کند.

همچنین می توانید مقاله ساخت سایت در گوگل در کمتر از ۵ دقیقه را مطالعه کنید.

مزایای سئو سایت پزشکی,بهینه سازی سایت پزشکی,سئو در طراحی سایت پزشکی,افزایش بازدید سایت پزشکی,رویا وردپرس,طراحی سایت پزشکی

سئو محلی

دایرکتوری ها و رسانه های اجتماعی تاثیر مستقیم بر سئو سایت پزشکی

برای استفاده کامل از مزایای سئو سایت پزشکی لازم است که به مقوله دایرکتوری های کسب و کارها و رسانه های اجتماعی توجه کنید. گوگل به دنبال وب سایتهای شخص ثالث است که نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما را معرفی کند. برای اینکه موسسه شما در نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد گوگل به دنبال ارجاعاتی است که جزئیات اطلاعات سازمان شما را تایید کند.

از طرف دیگر پروفایل سازمانی خود را در دایرکتوری ها ایجاد کنید. Yelp و فیسبوک دو مکان عالی برای شروع این کار هستند. همچنین باید به دنبال دایرکتوری های خاص موجود در صنعت پزشکی خود باشید.

از کلمات کلیدی محلی استفاده کنید

یکی دیگر از اقدامات سئو در طراحی سایت پزشکی استفاده از کلمات کلیدی محلی است. به عنوان مثال فرض کنید که شما به ارائه خدمات تشخیصی و تصویربرداری در تهران می پردازید. کمپین بازاریابی محتوای محلی شما می تواند شامل کلمات کلیدی زیر باشد:

• خدمات تصویربرداری در تهران
• MRI در تهران
• خدمات اسکن مغز در تهران
• خدمات سونوگرافی در تهران

شما می توانید لیست این کلمات را گسترش دهید.

هر کدام از عبارات کلیدی بالا بر خدمات خاص و موقعیت تمرکز دارد. برای استفاده کامل از مزایای سئو سایت پزشکی تنها استفاده از کلمات کلیدی در مقاله کافی نیست. شما همچنین باید اطلاعات مرتبطی را فراهم کنید که بتواند برای اشخاصی که چنین کلمات کلیدی را سرچ می کنند مزایا به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال چرا کسی به خدماتMRI نیازمند است؟ چطور بیمار می تواند برایMRI آماده شود؟ یک بیمار در طول MRI با چه چیزی رو به رو می شود؟ هزینه جلسهMRI چقدر است؟ در چه صورتی MRI شامل خدمات بیمه می شود؟ سئوی محلی سایت یکی دیگر از مزایای سئو سایت پزشکی است.

رقبای خود را بشناسید

آیا رقبای شما بر اساس کلمات کلیدی رتبه بندی بهتری نسبت به شما دارند. درک استراتژی سئو سایت پزشکی رقبا یکی از اقدامات اولیه برای بهبود رتبه بندی است. زمانی که استراتژی رقبای خود را شناخته می توانید نسبت به بهبود آن اقدام کنید. برای این کار محتوا و لینک های آن را تحلیل کنید

تحلیل محتوا

جهت تحلیل سایت رقبا و استفاده بهینه از مزایای سئو سایت پزشکی لازم است که نسبت به تحلیل محتوای رقبا اقدام کنید. برای این کار کلمات کلیدی مرتبط در صنعت خود را سرچ کنید. آنگاه به سراغ وب سایت رقبا رفته و مقالات آنان را با مقالات خود بررسی کنید. آیا مقالات رقبا اطلاعات بیشتری ارائه می دهد؟ آیا مقالات آنها نسبت به شما بیشتر مفید است؟ اگر در این زمینه نیاز به بهبود محتوای خود دارید نسبت به آن اقدام کنید. اما اگر مقالات خود را بهتر از آنها یافت می توانید ادعا کنید که نسبت به رقبا رتبه بندی بهتری دارید

تحلیل لینک

هنگامی که دریافتید محتوای شما نسبت به محتوای رقبا ارزش بیشتری دارد آنگاه دریابید چه کسانی به مقالات آنها لینک دهی کردهاند. برای این کار از ابزارهای زیر استفاده کنید:

• Majestic SEO Open Link Profiler
• Open Site Explorer
• Majestic SEO
• Open Link Profiler
• Link Earning

پس از این مرحله، با مالک وب سایتی که به رقبای شما لینک داده تماس برقرار کنید. مقالات خود را به آنها ارائه دهید و اجازه دهید دریابند مقاله شما نسبت به مقالات رقیب تان بهتر است و از این رو می توانند به جای آنها به شما لینک دهند.

از طرف دیگر، می توانید وب سایت ها و وبلاگ هایی که محتوای مشابه با مقاله شما دارند را پیدا کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال بهبود رتبه بندی برای یک مقاله در مورد رژیم غذایی سالم برای قلب هستید، به دنبال وب سایت هایی باشید که مقالاتی در زمینه بیماریهای قلبی ارائه میدهند. همینطور وبلاگ های آشپزی میتواند منبع لینک مفید دیگری باشد. وب سایت های پزشکی بهترین منبع برای لینک ها هستند.

افزایش سرعت، ایمنی و واکنش گرا بودن سایت

از دیگر مزایای سئو سایت پزشکی افزایش سرعت، ایمنی و واکنش گرا بودن وب سایت است. این سه عامل از عوامل مهم رتبه بندی به حساب می آیند.

اگر وب سایت شما جهت بارگزاری بیشتر از ۳ ثانیه به طول بیانجامد. بسیاری از بازدیدکنندگان از وب سایت شما خارج می شوند و هرگز به آن مراجعه نمی کنند.

گوگل این موضوع را میدانند و از آنجا که هدف او ارائه بهترین منابع به کاربران است وب سایت هایی که دارای سرعت پایین است را در رتبه های بالا قرار نمی دهد.

امنیت نیز از دیگر فاکتورهای مهم سئو به حساب می آید. اگر شما یک موسسه پزشکی و خدمات بهداشتی باشید اما وب سایت شما امنیت لازم را نداشته باشد با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد.

همچنین وب سایت شما باید واکنش پذیر بوده و در دستگاه های مختلف به طور صحیح نمایش داده شود. دلیل آن این است که در حدود ۸۲ درصد کاربران گوشی های هوشمند برای جستجوی خدمات و امکانات پزشکی از دستگاهی مانند موبایل استفاده می کنند.

هم اکنون از مزایای سئو سایت پزشکی بهره مند شوید

در این مقاله در مورد مزایای سئو سایت پزشکی و راهکارهای بهینه سازی سایت پزشکی جهت افزایش بازدید سایت پزشکی صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفر باشید که رای می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =