مقالات, مقالات طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

طراحی سایت با وردپرس | طراحی وب سایت با وردپرس | طراحی سایت وردپرسی | ساخت سایت با وردپرس | طراحی سایت با وردپرس (WordPress) | طراحی سایت با wordpress

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

قصد داریم در مقاله طراحی سایت با وردپرس بصورت کلی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شویم سپس چگونگی طراحی سایت با wordpress را بررسی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با این سیستم مدیریت محتوا بیشتر آشنا شوید. پس همراه ما باشید.

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

معرفی وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس جهت راه اندازی و طراحی سایت و وبلاگ های مختلف استفاده می شود. وردپرس سیستم نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید طراحی سایت های متعددی از جمله طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت املاک و مشاورین املاک ، طراحی سایت شخصی و … را انجام دهید.

وردپرس در ابتدا یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز می باشد که استفاده از آن رایگان می باشد اما استفاده تجاری و حرفه ای از وردپرس مسلتزم دانش برنامه نویسی و تجربه بالا در زمینه طراحی سایت است. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و توسط My SQL پشتیبانی می شود. در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون طراحی سایت با وردپرس صورت گرفته است که اعتبار این CMS را روز به روز افزایش می دهد.

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

مزایای خرید سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس مزایای بسیار زیادی دارد و امکانات بیشماری را برای طراحان وب سایت فراهم آورده است. از این رو به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم :

۱- وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است

وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که متن باز است به این معنا که طراحان وب سایت و توسعه دهندگان وب می توانند کدهای دستوری متعددی را با زبان PHP به آن اضافه کنند یا ویرایش یا حذف نمایند و حتی در اختیار سایر افراد قرار دهند.

امکان متن باز بودن وردپرس یک مزیت بسیار بزرگ برای طراحی سایت با وردپرس می باشد. ولی باید به این نکته توجه نمود که تغییر در کدهای وردپرس مستلزم دانش برنامه نویسی بوده چون این موضوع تا حد زیادی امنیت وب سایت و عملکرد آن را تحت تأثیر قرار میدهد چراکه کدهای معیوب عملکرد صحیح وب سایت را به مخاطره می اندازد.

۲- سهولت در خرید سایت و مدیریت آسان وب سایت

هر شخصی با حداقل دانش فنی در زمینه زبان های برنامه نویسی می تواند به راحتی وردپرس را دانلود ، نصب و فعال نماید و قالب دلخواه خود را پیاده سازی نماید. وردپرس به دلیل اینکه رابط کاربری بسیار ساده دارد فرایند ایجاد انواع محتوای متنی ، آپلود عکس و فیلم و … را بیش از پیش آسان نموده است. باید بدانیم وردپرس پیشخوان بسیار جذابی را دارد که تمامی امکانات و تنظیمات مختلف وب سایت را در اختیار مدیر سایت قرار داده است.

امتیازات طراحی وب سایت

۳- قابلیت توسعه پذیری وردپرس و بروز رسانی دائم العمر

باتوجه به اینکه وردپرس یک سیستم نرم افزاری متن باز می باشد و همچنین بروز رسانی های منظم و همیشگی را در اختیار برنامه نویسان طراحی سایت قرار می دهد ، قابلیت توسعه پذیری فراوانی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

قابلیت توسعه پذیری بدین معنا می باشد که طراحان وب سایت می توانند هر امکاناتی که در زمان حال نیاز است به وردپرس اضافه شود ، تغییراتی ایجاد گردد و … را به راحتی برای صاحبین وب سایت و کسب و کارها انجام دهند.

۴- انعطاف پذیری در طراحی سایت با WORDPRESS

طراحی سایت وردپرسی از انعطاف پذیری بسیار زیادی بهره می برد و قابلیت شخصی سازی های متعددی را براساس سلیقه مشتریان در اختیار ما می گذارد. با استفاده از پلاگین های متعدد می توان تغییرات ظاهری فراوانی را ایجاد کرد، امکانات بیشماری را افزود و یک طراحی سایت رسپانسیو حرفه ای را در اختیار مشتریان قرار داد.

از طریق طراحی سایت وردپرسی می توان صفحات ، برگه ها ، نوشته های مختلفی را بینهایت اضافه نمود و هزاران محتوای جدید را در سایت قرار داد. جهت بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد.

برخی از مزایای طراحی وب سایت

۵- کاهش هزینه های طراحی سایت وردپرسی

علاوه بر اینکه طراحی و راه اندازی وب سایت با وردپرس کم هزینه است ، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و کسب درآمد قابل توجه نمائید.

۶- ظاهر زیبا و حرفه ای در طراحی سایت

میلیون ها وب سایت با ظاهرهای مختلفی وجود دارند که می توانید هر ظاهری که دوست داشته باشید را برای وب سایت خود انتخاب و پیاده سازی کنید یا حتی ظاهری اختصاصی برای خود طراحی کنید. این مزیت بزرگ طراحی سایت با wordpress می باشد.

ادامه برخی از مزایای طراحی سایت

۷- ارتباط تعاملی با شبکه های اجتماعی

وردپرس از طریق پلاگین و افزونه های جانبی به شبکه های اجتماعی مختلف ازجمله توییتر ، فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، پینترست و … متصل می شود و امکان تبادل محتوا یا اشتراک گذاری را برای شما فراهم می آورد.

همچنین از طریق افزونه ارسال اتوماتیک محتوا به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster می توانید محتواهای سایت را بصورت اتوماتیک به شبکه های اجتماعی ارسال نمائید.

۸- سئو حرفه ای و بهینه سازی عالی

وردپرس دارای کدنویسی استاندارد می باشد تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی‌شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند.

وردپرس به خودی خود موارد محدودی از سئو را دربردارد و می‌توان با استفاده از پلاگین‌های متعددی از جمله افزونه yoast seo تا حد زیادی به رتبه وب سایت کمک کرد.

ادامه امتیازات طراحی وب سایت با وردپرس

۹- امنیت بالا

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است

و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می‌کند

و در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند.

علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند.

علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است،

افزونه‌هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید.

اولین قدم برای افزایش امنیت وردپرس، تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت آن می‌باشد.

جهت افزایش امنیت وردپرس پلاگین های زیادی وجود دارد

اما بهترین و کاربردی ترین افزونه امنیتی را می توان افزونه محافظ امنیتی پیشرفته وردپرس | iThemes Security Pro را معرفی نمود.

۱۰- رابط برنامه نویسی نرم افزاری

شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIs هایی را ارائه میدهند

که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها ادغام شوند.

وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است

که به شما کمک کند تا منابع دیگر را وب سایت خودتان ادغام کنید.

به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را دریافت کرده

و از پلاگین مورد نظر استفاده کنید.

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

مشخصات قابل توجه طراحی وب سایت با WordPress

طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design قابلیت نصب محلی ( زبان های مختلف )
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design هسته قابل حمل
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design پشتیبانی از ساعت محلی
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design قابلیت gzip
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design قابلیت تعیین سطح دسترسی
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design دسترسی به مشخصات کاربران
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design پویا بودن و انعطاف‌پذیری بالا
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design دارای کتابخانه پلاگین‌های وردپرس
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design دارای کتابخانه قالب‌های وردپرس
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design وردپرس شبکه (جهت راه اندازی سیستم وبلاگ‌دهی با وردپرس)
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design فهرست‌های آبشاری و کرکره‌ای ، مگامنوها و …
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design شخصی‌سازی قالب‌ها، ابزارک‌ها از پنل مدیریت ، ویرایشگر پوسته و افزونه ها
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design ارسال و مدیریت دیدگاه کاربران
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design راه‌اندازی تالار گفتگو
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت فروشگاه فایل ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت دانلود فیلم و سریال و …
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design امکان استفاده از قالب‌های بسیار زیبا، که پوسته‌های تجاری که پولی هستند، بسیار عالی اند
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design امکان استفاده از وبسایت‌های شبکه ای با وردپرس شبکه
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website design و چندین مشخصه و ویژگی دیگر

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

ملزومات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

در ابتدا باید بدانیم که اگر دانش کافی در زمینه برنامه نویسی طراحی سایت ندارید،

این کار را به متخصصین طراحی وب سایت وردپرس بسپارید.

  1. انتخاب هاست مناسب ( در نظر گرفتن فضای کافی و انتخاب سرور قدرتمند )
  2. انتخاب دامین مناسب و مرتبط با کسب و کار
  3. کد نویسی و بهینه سازی قالب وردپرس متناسب با نیاز مشتری
  4. طراحی ظاهر متناسب با سلیقه مشتری و رعایت استاندارد های جهانی
  5. استفاده از حداقل افزونه های مورد نیاز و ضروری جهت فراهم آوردن امکانات مورد نیاز بر روی وب سایت
  6. سئو اولیه یا بهینه سازی وب سایت توسط تیم طراحی سایت وردپرس بصورت تخصصی
  7. درج محتوای سئو شده اولیه جهت سهولت در ایندکس شدن سریع تر در موتورهای جستجو ازجمله گوگل
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی وب سایت توسط تیم پشتیبانی طراحی وب سایت جهت رفع مشکلات احتمالی و بروزرسانی های منظم

نحوه انتخاب تیم متخصص طراحی سایت با وردپرس

تیم طراحی سایت میبایست دارای ویژگی ها و مشخصات ایده آلی برای مشتریان باشد ازجمله:

  1. سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت
  2. دارای نمونه کارهای متعدد در زمینه طراحی سایت
  3. پاسخگویی متناسب و درخور به کاربران و مشتریان
  4. مسئولیت پذیری در قبال اعتماد مشتریان
  5. ارائه مشاوره مناسب به مشتریان و صاحبین کسب و کار در خصوص راه اندازی یا توسعه وب سایت ها
  6. در نظر گرفتن نیازها و سلیقه های مشتریان در طراحی ظاهری وب سایت
  7. به روز بودن در خصوص استانداردهای جهانی طراحی سایت با وردپرس
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین جهت آسوده خاطر بودن مشتریان
  9. ارائه خدمات با کیفیت در حوزه طراحی سایت با وردپرس و دیجیتال مارکتینگ
  10. داشتن حداقل دانش کافی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو از جمله گوگل
  11. داشتن سیستم حرفه ای ارتباط با مشتریان
  12. ارائه آموزش های مرتبط با مدیریت سایت و استفاده از امکانات تعبیه شده در وب سایت

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

هزینه طراحی سایت وردپرس

برخلاف باور بسیاری از افراد که وردپرس سیستم نرم افزاری رایگانی می باشد

لذا باید طراحی سایت با وردپرس رایگان یا ارزان صورت گیرد اما این باور غلط است !

طراحی سایت وردپرسی مستلزم دانش کافی برنامه نویسی و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت می باشد

که این مهم تفاوت یک متخصص طراحی سایت را با یک شخص عادی متمایز میکند.

بسیاری از سایت های معروف خارجی یا حتی ایرانی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند

که هزینه های بسیار زیادی جهت طراحی و راه اندازی این سایت ها صرف شده است.

اما تیم طراحی سایت رویا وردپرس با در نظر گرفتن حداقل دستمزد و رعایت انصاف

و همچنین داشتن سیاست حمایت از کسب و کارها باتوجه به فشار اقتصادی وارد بر مردم ،

مناسبترین تعرفه طراحی سایت در سطح کشور را در نظر گرفته

که البته باتوجه به امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بسیار کمتر می باشد.

مدت زمان طراحی سایت وردپرس

همواره مدت زمان طراحی سایت براساس معیارهای مختلف فرق میکند.

بستگی به نوع و امکانات وب سایت مورد نظر مشتریان ،

ظاهر مورد درخواست مشتریان و حجم کاری طراحان وب سایت دارد.

اما بصورت عادی مدت زمان طراحی سایت بصورت ایده ال از زمان ثبت سفارش طراحی سایت

تا تحویل وب سایت ، بین ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد.

تیم طراحی وب سایت رویا وردپرس با در نظر گرفتن حجم سفارشات و بکارگیری متخصصین حرفه ای

در زمینه طراحی سایت ، به نحوی سفارشات طراحی سایت را مدیریت می نماید

که حداقل زمان ممکن را در تحویل سفارشات به مشتریان تعهد نماید. این زمان براساس پکیج های طراحی سایت از پیش تعیین شده بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد که البته برای طراحی سایت های اختصاصی بین ۱۰ تا ۱۲ روز کاری صورت می گیرد.

لذا مشتریان با خیالی آسوده از پکیج های طراحی سایت رویا وردپرس استفاده کرده

و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل می گیرند.

پشتیبانی فنی طراحی سایت با وردپرس

یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک تیم طراحی سایت حرفه ای ، داشتن تیم پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته آنلاین بدون محدودیت جهت رفع مشکلات احتمالی و آسوده خاطر کردن مشتریان می باشد.

از این رو تیم پشتیبانی فنی رویا وردپرس از طریق پورتال خدمات تخصصی رویا وردپرس ،

همواره پاسخگوی تیکت های پشتیبانی مشتریان می باشد که بصورت شبانه روز در سه شیفت کاری در خدمت مشتریان است.

مشتریان طراحی سایت با وردپرس در صورت وقوع مشکلات آنی در هر لحظه از شبانه روز از طریق ارسال تیکت پشتیبانی درخواست های خود را ارسال کرده ، و در سریع ترین زمان ممکن براساس اولویت زمانی تیکت ها ، پشتیبانان رویا وردپرس به حل مشکلات مشتریان می پردازند.

مشاوره طراحی سایت با وردپرس

افراد بسیاری علاقمند به داشتن کسب و کار اینترنتی هستند که قصد سفارش طراحی سایت وردپرسی را دارند و همواره نیازمند مشاوره تخصصی می باشند تا بتوانند براساس نیاز خود و بودجه مالی که دارند خرید کرده و بهترین و باکیفیت ترین خدمات طراحی سایت را دریافت کنند.

رویا وردپرس با در نظر گرفتن اصل مهم آگاه سازی پیش از خرید با مشتریان ،

امکان چت آنلاین رایگان برای پرسش و پاسخ کاربران با تیم پشتیبانی

جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص خرید خدمات را فراهم آورده است

و بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران و مشتریان پیش از خرید بصورت رایگان می باشد.

همچنین کاربران و مشتریانی که نیازمند مشاوره تلفنی می باشند

می توانند از طریق شماره های تماس درج شده در سایت بصورت رایگان از مشاوره قبل از خرید استفاده کرده

و با اطلاعات کافی و آسوده خاطری بیش از پیش اقدام به خرید نمایند.

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

رعایت سئو در طراحی وب سایت با وردپرس

طبق مطالب گفته شده ، سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو ) جزو لاینفک طراحی سایت می باشد

که میبایست توسط تیم طراحی سایت همواره مورد توجه قرار گیرد.

بهینه سازی کدهای استفاده شده در طراحی سایت وردپرسی ،

سئو سازی اولیه محتوای وب سایت جهت ایندکس شدن

در موتورهای جستجو ازجمله گوگل وظیفه اصلی طراحان وب سایت می باشد.

رویا وردپرس با رعایت سئو سازی اولیه در کد نویسی طراحی سایت

و درج محتوای اولیه مورد نیاز مشتریان بر روی وب سایت این اصل مهم را در نظر گرفته است.

اهمیت انتخاب مناسب هاست در طراحی سایت

استفاده از هاست بهینه شده دارای امنیت و سرعت بالا و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته هاست

در طراحی سایت وردپرسی بسیار حائز اهمیت می باشد

که انتخاب سرور میزبان مورد نظر هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

رویا وردپرس بصورت اختصاصی دارای سرور میزبانی هاست می باشد

که در دیتاسنتر معتبر ایرانی بنام آسیاتک در برج میلاد نگهداری می شود

اقدام به ارائه خدمات میزبانی هاست به کاربران و مشتریان خود می نماید.

سرور اختصاصی رویا وردپرس پشتیبانی ۲۴ ساعته ، نرم افزارها و پلاگین های بروز و نصب شده

دارای لایسنس بین المللی فعال بر روی سرور و همچنین بالاترین مشخصات سرور را داراست.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفر باشید که رای می‌دهید

2 دیدگاه در “طراحی سایت با وردپرس

  1. کامبیز گفت:

    سلام
    ممنون از مطلب مفیدی که گذاشتین
    آیا طراحی سایت با وردپرس را با هر بودجه ای میشه سفارش داد ؟

  2. سلام درود بر شما
    بله با هر بودجه مالی طراحی سایت انجام میشه براساس نیاز شما .
    میتونید از قست منو سایت > طراحی سایت را باز کنید و پکیج های مختلف را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =