مقالات

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

آنچه در خصوص تبلیغات کلیکی گوگل باید بدانیم

تبلیغات کلیکی و تبلیغات اینترنتی نوعی از کمپین تبلیغاتی است. که می تواند تاثیرات قابل توجهی بر روی معرفی و فروش محصولات و خدمات داشته باشد. همان طور که از نام تبلیغات کلیکی پیداست. این نوع تبلیغات به معنای کلیک بر روی لینک و بنر می باشد و تعداد بازدید تبلیغات از این طریق مشخص می شود.

تبلیغات در هر کسب و کاری جایگاه و ارزش خاص خود را دارد. هر کسب و کار اینترنتی برای فروش محصولات و تولیدات خود و برای ارائه خدمات خود نیاز دارد. آن خدمات و محصولات را معرفی و تبلیغ کند تا بستر فروش ایجاد شود. روش های کمپین تبلیغاتی مختلفی ایجاد شده است. که هر کدام به نوعی تاثیرات قابل توجهی در فروش و معرفی دارد و تبلیغات کلیکی نوعی از این تبلیغات است.

کسب و کار هایی که به بخش تبلیغات خود اهمیت لازم را می دهند پیشرفت قابل توجهی می کنند. و به مرور زمان و تبلیغات مناسب می توانند جایگاه مناسبی را در میان رقیبان خود بیابند. هر برند و کسب و کاری که به تبلیغات خود اهمیت دهد می تواند پیشرفت قابل توجهی کند زیرا تبلیغات در هر نوع کسب و کاری بسیار تاثیر گذار است و امروزه یکی از ارکان رشد بیزینس ها است.

هر سازمان و یا کسب و کاری متخصصانی را به عنوان مسئول و یا مدیر تبلیغات استخدام می کند که این افراد می توانند مدیریت تبلیغات را بر عهده بگیرند، این افراد با دانش و تخصصی که در حوزه تبلیغات دارند روش های مناسب و پر بازده تبلیغات را بررسی می کنند و با توجه به نوع کسب و کار گزینه های مناسب را برای تبلیغات در نظر گرفته و از طریق آن ها تبلیغات مجموعه خود را انجام می دهند.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از راه های تبلیغات کسب و کار است.

تبلیغ کلیکی در گوگل یکی از راه های تبلیغات کسب و کار است

یکی از نکات مهم در ارتباط با بحث تبلیغات این است که بسیاری از افراد تصور می کنند. با یک بار تبلیغات می توانند به هدف خود از انجام آن تبلیغ دست بیابند. اما در واقع برای نتیجه گرفتن از این موضوع باید به صورت مستمر و در هر شرایطی تبلیغات را ادامه داد تا به نتیجه دلخواه رسید. برند های معتبر را مد نظر داشته باشید که در هر شرایطی با توجه به این که شناخته شده هم شده اند اما باز هم تبلیغات کار خود را به صورت دائم انجام می دهند.

به طور کلی باید بررسی شود که از میان روش های تبلیغات کدام یک مناسب یک کسب و کار است. و از آن روش برای بهبود وضعیت آن کسب و کار استفاده کرد. تبلیغات اینترنتی و به ویژه تبلیغات کلیکی یکی از روش های موثر است. که امروزه بسیاری از کسب و کار ها از طریق این روش محصولات. خدمات و کسب و کار خود را معرفی می کنند. در ادامه به معرفی هر چه بیشتر تبلیغات کلیکی و در واقع تبلیغات کلیکی گوگل خواهیم پرداخت تا با این نوع تبلیغات بیشتر آشنا شوید. و از این روش برای معرفی و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

معرفی تبلیغ در گوگل

شاید برخی از افراد با تبلیغات کلیکی گوگل آشنایی داشته باشند و از این روش استفاده کنند، این نوع تبلیغات در اصل به معنای تبلیغ به ازای هر کلیک است که نوعی از بازاریابی دیجیتال محسوب می شود. زمانی که کاربران یک وب سایت بر روی یک تبلیغ کلیک می کنند در ازای کلیک های آن ها مبلغ مشخصی برای صاحب وب سایت در نظر گرفته می شود. نام انگلیسی تبلیغات کلیکی ( pay per click ) یا ppc است که ممکن است با این عبارت آشنایی داشته باشید.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

تبلیغات کلیکی تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار ها دارد

این روش کمپین تبلیغاتی برای موتور جست‌وجوی گوگل است که برای وب سایت های ارائه کننده تبلیغات قابل استفاده است. و برای این که بتوانید یک تبلیغ در گوگل به نمایش بگذارید. باید از وب سایت های تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده نمائید. همان طور که پیش تر گفته شد باید بررسی های لازم را انجام دهید که آیا تبلیغات گوگل برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

تبلیغات کلیکی گوگل برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

به منظور این که متوجه شویم این نوع تبلیغات برای کسب و کار ما مفید است یا خیر باید در چندین گام به بررسی این موضوع بپردازیم. در گام اول باید مواردی مانند بودجه یک سازمان برای تبلیغات را بررسی کرد و علاوه بر این محدودیت هایی مانند محدودیت زمانی عرضه خدمات و محصول را در نظر گرفت. این موارد از اهمیت بالایی برخوردار است که باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

گوگل روش های مختلفی را برای تبلیغ ارائه کرده است

در ارتباط با رقیبان خود در حوزه کاری خود تحقیق کنید. این مورد اهمیت زیادی دارد و باید حتما مورد ارزیابی قرار گیرد، در واقع در این روش شما تحقیق و بررسی می کنید. که آیا محصول شما که رقیبان شما نیز در حال عرضه و تولید آن هستند. مورد استقبال مردم در تبلیغات کلیکی گوگل قرار می گیرد. توجه به این موضوع بسیار تعیین کننده است زیرا تکلیف کسب و کار را در ارتباط با تبلیغات کلیکی گوگل مشخص می کند. و می تواند موجب تصمیم گیری های درستی شود.

گوگل ادورز

بستر مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود را بیابید. کسب و کار شما باید در بستر مناسبی تبلیغ شود و در این امر باید توجه زیادی صورت گیرد. پلتفرم گوگل ادورز ( Google Ads ) گزینه های مختلف و متنوعی برای تبلیغات دارد. که هر نوع بیزینسی می تواند می تواند رسانه و بستر مناسب خود را برای برنامه تبلیغات و بازاریابی خود بیابد. بهتراست با پرداخت هزینه های اندک، رسانه های مختلف و مناسبی را برای تبلیغات پیدا کنید.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

تبلیغات کلیکی در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است

 

یکی از موارد مهم در ارتباط با تبلیغات کلیکی بررسی پتانسیل ترافیک کلمات کلیدی است. نتیجه گرفتن از تبلیغات کلیکی ممکن است نیاز به زمان داشته باشد و بعد از مدتی فعالیت بتوان نتیجه دلخواه را دریافت کرد. به طور کلی تحقیق راجع به کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد و شما باید به این نتیجه برسید که تبلیغات کلیکی گوگل می تواند به نفع شما باشد یا خیر تا بتوانید دست به عمل شوید.

تبلیغات کلیکی گوگل به چه نحوی کار می کند؟

بی شک یکی از سوالات مهم در ارتباط با تبلیغات گوگل نحوه کار و چگونگی انجام این تبلیغات است. زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را برای تبلیغات در وب سایت ها به صورت تبلیغات کلیکی آغاز می کنید. گوگل در ازای افرادی که بر روی تبلیغات شما کلیک می کند. و از تبلیغ شما بازدید می کند مبلغی را شما بابت این کمپین تبلیغاتی دریافت می کند. فرقی نمی کند که این نوع تبلیغات در چه دسته بندی قرار می گیرد. هر حوزه ای باشد به ازای هر کلیک هزینه ای در نظر گرفته می شود که تبلیغ گذار باید آن را پرداخت کند.

تبلیغات گوگل در دو دسته تبلیغات در بر روی وب سایت ها و همین طور تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. تبلیغات گوگل در وب سایت ها قابلیت های خاصی دارد که هر فردی می تواند از این قابلیت ها استفاده کند. در واقع هر فردی که قصد استفاده از تبلیغات کلیکی در گوگل را دارد. می تواند با معیار هایی که در ذهن خود دارد این تبلیغات را انجام دهد. با در نظر گرفتن میزان بودجه مورد نظر محل در نظر گرفته شده . و دیدگاه و معیار مخاطبان کسب و کار می توانید تغییراتی را لحاظ کنید.

تبلیغات گوگل در شبکه های اجتماعی

تبلیغات گوگل در شبکه های اجتماعی نیز انجام می شود. در واقع تبلیغات کلیکی بر روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر  و پینترست قرار می گیرد. این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات در شبکه های اجتماعی شرایط و قوانین خاصی دارد به این صورت زمانی که آگهی به فیسبوک ارسال می شود در مرحله اول مورد بررسی قرار می گیرد تا از هر لحاظ تایید شود.  این بررسی به این علت انجام می شود که از سیاست های حریم خصوصی و همین طور سیاست های کمپین تبلیغاتی پیروی کند.

تبلیغات کلیکی در گوگل انواع مختلفی دارد که شناخت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادی که به صورت تخصصی در حوزه تبلیغات فعالیت دارند باید با انواع این تبلیغات آشنا شوند تا بتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

آشنایی با انواع تبلیغات کلیکی گوگل

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

توجه به تبلیغات موجب رشد و بهبود وضعیت بیزینس ها می شود

تبلیغات کلیکی در گوگل انواع مختلفی دارد که هر کدام با دیگری متفاوت است. این نوع تبلیغات در دسته بندی های مختلفی مانند تبلیغات بازاریابی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات جست‌وجو،  تبلیغات جست‌وجو محلی و نمایش تبلیغات شبکه دسته بندی می شوند.

در دسته تبلیغات بازاریابی دو گزینه remarketing و retargeting وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود متفاوت است. همان طور که از نام تبلیغات retargeting مشخص است شما مجددا می توانید مخاطبان خود را هدف قرار دهید. و این موضوع مربوط به مخاطبانی است که به تبلیغات شما علاقه مند شده اند‌. در روش بعدی که remarketing نام دارد راه است برای جذب مخاطبان و مشتاق کردن مشتریان قبلی که می تواند. برای پیش برد اهداف کسب و کار بسیار موثر باشد. هر کدام یک از این تبلیغات در شرایط خاصی ارزشمند است و می تواند موجب رشد یک کسب و کار شود.

نوع دیگری از تبلیغات، تبلیغات ویدیویی است. این نوع تبلیغات می تواند تاثیرات بسزایی در رونق یک کسب و کار داشته باشد. و بسیاری از کسب و کار ها باید برای رشد کسب و کارشان از تبلیغات کلیکی استفاده کنند.

شاید این پرسش مطرح شود که این نوع تبلیغات در کدام بخش ها نمایش داده می شود؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت که جهت مشاهده تبلیغات ویدیویی باید به بخش ویدیو در صفحه جست‌وجوی گوگل مراجعه کرد.

اگر با یوتیوب آشنایی داشته باشید می دانید که این پلتفرم نیز برای گوگل است. و به صورت انحصاری در حوزه ویدیو فعالیت می کند که شما نیز می توانید از این طریق ویدیو های تبلیغاتی را مشاهده کنید.

تبلیغات در موتور جستجو گوگل

تبلیغات جست‌وجو یکی از رایج ترین روش تبلیغات است که افراد بسیاری از این روش برای انجام تبلیغات خود استفاده می کنند. در این نوع تبلیغات از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود استفاده می کنید. و این کلمات در بخش تنظیمات تبلیغات که توسط تبلیغ دهنده ایجاد شده است، مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مشاغل برای تبلیغات خود از این روش استفاده می کنند زیرا می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. این تبلیغات در صفحه ی جست‌وجو گوگل و در بخش بالای نتایج جست‌وجو نشان داده می شود‌.

تبلیغات جست‌وجو محلی یکی دیگر از روش های تبلیغات کلیکی است طبق دستورالعمل خاصی عمل می کند. در این نوع تبلیغات با توجه و در نظر گرفتن موقعیت مکانی کسب و کار و مخاطبان مورد نظر یک کسب و کار، تبلیغات صورت می گیرد. به منظور انجام این کار از موتور جست‌وجوی محلی و یا نقشه گوگل استفاده می شود تا دستاورد های کمپین تبلیغاتی نزدیک به محل مورد نظر شما باشد. اگر برای تبلیغات خود نیاز به جامعه هدفی نزدیک به محل و موقعیت جغرافیایی خود دارید این روش بسیار تاثیر گذار است و از لحاظ هزینه بسیار مناسب است.

تبلیغ کلیکی در شبکه های اجتماعی

نوع دیگر تبلیغات که به نام آن اشاره شد، نمایش تبلیغات شبکه است. این روش نیز نوعی تبلیغات کلیکی گوگل محسوب می شود که برای پرداخت آن سه روش پیش روی شما است. یکی از روش های پرداخت، پرداخت به ازای هر کلیک است. روش بعدی  پرداخت هزینه در ازای هر میلیون تاثیرگذاری و روش آخر پرداخت هزینه در ازای خرید است‌. در این روش تبلیغات شما نیز تبلیغات خود را آماده کرده و آن را در اختیار گوگل قرار می دهید تا این تبلیغ در شبکه های مختلف تبلیغ گردد و به واسطه آن کسب و کار معرفی شود و به هدف کمپین تبلیغاتی خود برسد.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

تبلیغات کلیکی در موتور جستجوی گوگل

هر کدام یک از این روش ها در شرایط و موقعیت خاصی کارایی دارند. و در واقع می توان گفت که این روش ها می توانند به بهبود وضعیت کسب و کار ها و رشد و پیشرفت آن ها کمک کند. هر کسب و کاری که به تبلیغات اهمیت دهد بی شک رشد زیادی خواهد کرد و وضعیت فروش خدمات و محصولات آن رشد خواهد داشت.  در ادامه به بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی گوگل در ایران خواهیم پرداخت. و شرایط استفاده از این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات کلیکی را در کشور ایران بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل در ایران

تبلیغات کلیکی در گوگل شرایط خاصی دارد که در صورت توجه به این شرایط می توانید از این نوع تبلیغات در ایران نیز استفاده کنید.

شاید برخی از افراد با این پرسش مواجه شوند که آیا دامنه های IR می توانند تبلیغات گوگل انجام دهند ؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که بله این امر امکان پذیر است. و شما می توانید تبلیغات کلیکی در وب سایت قرار دهید. اما به طور کلی باید در نظر داشته باشید که دامنه های ملی مانند ای ار ممکن است دچار محدودیت هایی شوند. و به همین دلیل پیشنهاد می شود که از یک دامنه بین المللی استفاده شود. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود تحریم ها، محدودیت هایی برای ایرانیان ایجاد شده و تبلیغات کلیکی در گوگل را برای ایرانیان دشوار کرده است.

محدودیت دسترسی به اکانت گوگل ادز

یکی از  پرسش هایی که در ارتباط با تبلیغات گوگل مطرح است. این است که امکان دسترسی به اکانت گوگل ادز به مشتریان این خدمات داده می شود؟ در پلن های کمپین تبلیغاتی که در گوگل ادز ارائه می شود. کاربران دسترسی کاملی به اکانت خود دارند و می توانند از جزئیات تبلیغات اینترنتی خود مطلع شوند. این کار از طریق وب سایت رسمی گوگل و بخش تبلیغات اینترنتی قابل انجام است.

زمانی که تبلیغات اینترنتی خود را گوگل فعال سازی می کنید بعد از پرداخت هزینه تبلیغات و همین طور بررسی تبلیغات اینترنتی بین یک تا شش ساعت طول می کشد تا تبلیغات اینترنتی ارائه شده در گوگل به نمایش در بیاید.

تبلیغات کلیکی در گوگل می تواند تاثیرات مثبتی در بهبود وضعیت یک کسب و کار داشته باشد. این نوع تبلیغات اینترنتی در ایران به دلیل وجود محدودیت هایی مانند تحریم می تواند دچار مشکلاتی باشد. اما برای این موضوع راه حل هایی وجود دارد. شرکت های معتبری وجود دارد که در این حوزه در حال فعالیت هستند. و شما می توانید از طریق این شرکت ها تبلیغات اینترنتی مجموعه خود را به صورت تبلیغات کلیکی در گوگل ارائه کنید. این شرکت ها با ایجاد راه حل های مناسب برای انجام تبلیغات کلیکی کمک به استفاده از خدمات ارزشمند گوگل می کنند.

صفر تا صد تبلیغات کلیکی گوگل در ایران,تبلیغات کلیکی,تبلیغات کلیکی گوگل,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات اینترنتی,تبلیغ در گوگل,رویا وردپرس

محدودیت دسترسی به اکانت گوگل ادز

خدمات تبلیغات اینترنتی کلیکی گوگل در ایران

کسب و کارها پس از تحقیقات در خصوص قیمت طراحی سایت و سپس واگذاری پروژه طراحی وب سایت به یک مجموعه معتبر؛ می بایست بدنبال راهکارهای زودبازه از جمله کمپین تبلیغاتی باشند.

در انتخاب مجموعه مناسب دقت کنید تا بتوانید تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن در بستر گوگل انتشار دهید. شرایط و قوانین تبلیغات گوگل را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید تبلیغات اینترنتی استانداری را ایجاد کنید. در نظر گرفتن قوانین تبلیغات در گوگل کمک می کند تا تبلیغات استانداری را ایجاد کنید و بیشترین نتیجه را از آن دریافت کنید.

به طور کلی باید دانست که تبلیغات کلیکی در گوگل در کشور ایران محدودیت هایی دارد. که برای رفع این محدودیت ها باید از افراد متخصص و فعال در این حوزه راهنمایی گرفت تا بتوان به هدفی که از انجام تبلیغ داریم برسیم. قبل از انجام تبلیغات خود تحقیقات لازم را انجام دهید تا نتایج مناسبی را دریافت کنید.

در پایان می توان گفت ، رویا وردپرس با سابقه ای بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ؛ خدمات تبلیغات کلیکی گوگل را برای کسب و کارها فراهم آورده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفر باشید که رای می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =