مقالات

دلایل خرید از سایت های اینترنتی | ۵ دلیل اصلی خرید کاربران از سایت شما

دلايل خريد از سايت,دلايل خريد از فروشگاه هاي اينترنتي,خريد از سايت,خريد آنلاين از وب سايت,علت هاي خريد آنلاين کاربران,رويا وردپرس

۵ دلیل اصلی خرید از وب سایت . دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی . خرید از سایت . علت خرید آنلاین کاربران . علل خرید آنلاین

۵ دلیل اصلی خرید کاربران از سایت شما

درود بر شما همراهان همیشگی رویا وردپرس؛

اگر شما هم دارنده فروشگاه اینترنتی هستید یا در فکر راه اندازی و طراحی سایت برای خود و کسب و کارتان هستید، توجه به دلایل خرید از سایت های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم شما را با علت خرید کاربران از فروشگاه های اینترنتی آشنا کنیم و بصورت ساده بگیم چرا کاربران آنلاین خرید می کنند ؟

اینکه شما بصورت روانشناسانه کاربران هدف خود را درک کنید به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فضای اطمینان بخشی را برای خریدی آسوده از فروشگاهتان را برای کاربران فراهم آورید.

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

5 دلیل اصلی خرید کاربران از سایت شما

۱- کاهش ترس اولین علت خرید از سایت ها

مردم خرید می کنند تا از ترس هایشان بکاهند یا از ترس دوری کنند !

این جمله در ابتدا ممکن است نامفهوم به نظر برسد. اما با مثالی برایتان توضیح می دهیم.

فرض کنید فردی از ترس نداشتن لبخند زیبا ، اقدام به لمینیت دندان می کند. یا تصور کنید فردی تلفن همراه خوبی خریداری می کند برای اینکه از ترس انتقاد شدن توسط دیگران نسبت به خودش بکاهد !

همیشه باید خودمان را جای کاربر وب سایتمان قرار دهیم. بدانیم دلایل خرید از سایت های اینترنتی چیست ؟

هر محصولی که برای فروش داریم ، چه نوع ترسی را از مشتری ما می کاهد ؟

مثلا فردی دارای یک کسب و کار می باشد، از ترس اینکه از رقبای خود عقب بماند. اقدام به راه اندازی و طراحی سایت برای کسب و کار خودش می کند.

همواره این ترس ها ، ترس های منفی گرایانه ای نیستند بلکه برخی از این ترس ها باعث رشد افراد می شود. توجه به دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی برای دارندگان وب سایت واجب است !

بعنوان مثالی دیگر ، فردی یک لپ تاپی دارد که چندین مرتبه هنگ کرده است، برای اینکه از ترس خودش کم کند که ممکن است این لپ تاپ درجایی آبرویش را ببرد. یا در جلسه ای مهم دچار مشکل شود. اقدام به خرید می کند حال بسیار ممکن از بصورت آنلاین اقدام به خرید از سایت نماید.

مثلا شما فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا دارید. می توانید برای فروش یک کوله پشتی ، از این جمله در عناوین توضیحات محصول خود استفاده کنید:

با خرید این کوله پشتی کوهنوردی ، دیگر ترس از سنگینی کوله پشتی و آسیب به کمر خود را نداشته باشید !

توجه به ترس افراد و فراهم آوردن فضایی برای رفع این ترس ها. می تواند دلیل خرید از سایت شما را برای کاربران فراهم آورد. شناخت درست شما از دلایل خرید از سایت های اینترنتی به افزایش فروش شما کمک بسزایی می کند.

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

کاهش ترس اولین علت خرید از سایت ها

۲- جلب توجه یا قرار گرفتن در رأس توجه دیگران

بسیاری از افراد ، در طول زندگی تلاش می کنند تا با خرید های خود مورد توجه دیگران قرار گیرند یا در اصطلاح جلب توجه کنند. این خسیسه بد یا ناپسندی نیست ! بلکه گاهی نیاز هست جهت تثبیت جایگاه اجتماعی براساس موقعیت اجتماعی که داریم، خرید هایی کنیم که نشان دهنده و برازنده ما باشد.

بعنوان مثال برخی افراد رستورانی را انتخاب می کنند که بسیار نامی باشد و جلب توجه دیگران را بدنبال داشته باشد! چه اشکالی دارد وقتی فردی توان مالی دارد بتواند به رستوران پر آوازه ای مراجعه کند.

یا حتی مثالی از خودمان بزنیم، برنامه نویسی را در نظر بگیرید که برای جلب توجه دیگران نسبت به خودش ، از آخرین مدل دستگاه iMAC استفاده می کند.

ما هیچ نظر روانشناختی را در خصوص دلایل خرید از سایت های اینترنتی بیان نمی کنیم ! بلکه علل اصلی خرید کاربران از وب سایت ها را براساس تحقیق و پژوهش های خودمان می گوییم.

شما می توانید در تبلیغات وب سایت خود بر روی این علت مهم یعنی جلب توجه مانور دهید.

بعنوان مثال می توانید در تبلیغ خود ذکر کنید، با خرید این گوشی موبایل یا خدمات آنلاین می توانید چطور مورد توجه بیشتری در بین دیگران باشید !

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

جلب توجه یا قرار گرفتن در رأس توجه دیگران

۳- کسب لذت و سود از خرید آنلاین یکی دیگر از دلایل خرید از سایت های اینترنتی

آیا تا بحال برای شما پیش آمده که بخاطر یک لذت خرید کنید ؟ مثلا شما تابلویی را اینترنتی خرید کنید که با داشتن آن لذت و آرامش را به شما هدیه می دهد.

بعنوان مثال در ترفند فروش یک خودرو، به خریدار گفته شده است با خرید این خودرو از گوش دادن به موزیک و رانندگی لذت ببرید .

بله ! این ترفندی است که می تواند در فروش محصولات بخصوص محصولات اینترنتی کمک بسیاری می کند.

در ادامه دلایل خرید از سایت های اینترنتی یک مثالی بزنیم ؛

” شما می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی بفروش برسانید. و از درآمد بی دغدغه شبانه لذت ببرید. “

این جمله دیگر می تواند یک دلیل برای خرید از وب سایت باشد:

” با خرید سایت از ما و واگذاری طراحی سایت خود به ما ، برای شما فروشگاه اینترنتی را راه اندازی می کنیم که می توانید در سفر باشید اما مشتریان از شما خرید کنند و از سفر خود لذت ببرید “

اگر دغدغه شما هم مثل بسیاری از دارندگان فروشگاه های اینترنتی علت های خرید آنلاین کاربران می باشد باید بدانید. استفاده از کلمه لذت خودش باعث جذب مخاطب می شود !

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

کسب لذت و سود از خرید آنلاین یکی دیگر از دلایل خرید از سایت های اینترنتی

۴- کسب درآمد و صرفه جویی در هزینه ها

مردم هدفمند خرید می کنند تا درآمد کسب کنند یا در هزینه ها صرفه جویی کنند ! مثلا من لپ تاپی می خرم تا بتوانم کار طراحی لوگو انجام دهم تا بتوانم درآمد کسب کنم !

افرادی هستند سفارش طراحی سایت می دهند تا بتوانند پایگاه فروش آنلاین خود را جهت کسب درآمد بیشتر راه اندازی کنند.

همچنین افراد صرفه جویی در خرید را بسیار مهم می دانند. مثلا کاربران از فروشگاه اینترنتی خرید می کنند که ۵ درصد صرفه جویی بیشتر در خرید کسب کنند !

به این جملات دقت کنید:

” با خرید سایت فروشگاهی از پرداخت اجاره مغازه معاف شوید ، یا دیگر نیاز به اجاره مغازه و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت ! “

” با سفارش طراحی لوگو در سایت ما ، در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کنید و مبلغ کمتری را بپردازید “

هر خریدی می تواند یکی از دلایل خرید از سایت های اینترنتی باشد. و باعث یک نوع صرفه جویی شود حتی صرفه جویی در زمان !

مثلا شما با خرید این دوربین می توانید عکس های پرتره بگیرید و درآمد کسب کنید.

تخفیف : درصد تخفیف هرچقدر بیشتر باشد برای کاربران جذابتر خواهد بود. اگر سودمان را صفر کنیم اما در ازای آن مخاطبان جدید را جذب می کنیم که یک ایده فروش فوق العاده می باشد.

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

کسب درآمد و صرفه جویی در هزینه ها

۵- تحقق آرزو ها یکی از مهمترین دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی

همواره بدانید ، مردم یا کاربران آنلاین خرید از سایت می کنند تا امید به آرزوهایشان زنده شود !

فردی را در نظر بگیرید که می خواهد ثروتمند شود. ما طراحی سایت برای شما انجام می دهیم تا ظرف یکسال آینده سوار بر ماشین دلخواه خود باشید !

ما در فروشگاه اینترنتی خود، ساعتی را می فروشیم که اکثر ثروتمندان استفاده می کنند !

توجه کنید این جملات صرفا جملات تبلیغاتی نیست ! حتما توجه کنید باید برابر حرفی که به کاربران خود می زنید عمل کنید در غیر اینصورت جواب معکوس می گیرید !

از خومان سوال بپرسیم:

مخاطب ما در نهایت چه آرزویی دارد که نیاز به خدمات یا محصول ما باشد ؟

اگر این ها را بدانیم توانسته ایم بخش مهمی از دلایل خرید از سایت های اینترنتی را برای کاربران فراهم کنیم.

جمله ای که پر قدرت و با پشتوانه سال ها تجربه با مشتریان رویا وردپرس می گوییم:

” با ثبت سفارش طراحی سایت در رویا وردپرس ، صد ها قدم به ثروتمند شدن نزدیک می شود “

حال چگونه و چطور این مهم برای مشتریان فراهم می شود ، تجربه و سابقه ما و ارائه خدمات ما گویای آن خواهد بود.

دلایل خرید از سایت,دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی,خرید از سایت,خرید آنلاین از وب سایت,علت های خرید آنلاین کاربران,رویا وردپرس

تحقق آرزو ها یکی از مهمترین دلایل خرید از فروشگاه های اینترنتی

نتیجه گیری:

شناخت دلایل خرید از سایت های اینترنتی می تواند در افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی نقش بسیار مهمی داشته باشد. همچنین دانستن علت های خرید آنلاین کاربران در تبلیغ نویسی و ارائه محتواهای کاربر پسند خیلی مهم است. این مقاله حاصل سال ها تجربه افراد موفق در حوزه کسب و کارهای آنلاین است که گردآوری کرده ایم تا در اختیار شما قرار گیرد. همواره بدانید اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین موفق داشته باشید ، همیشه باید خودتان را جای خریدار بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفر باشید که رای می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =